loading...
مركز دانلود تم،برنامه و بازي موبايل
آخرین ارسال های انجمن
moein بازدید : 788 جمعه 27 مرداد 1391 نظرات (8)

خوشامدید به وبلاگ یک-موبایل

اطلاعیه سایت

لطفا برای هرچه بهرمند شدن و حمایت از ما، در سایت ابتدا عضو شوید
و ما را از طریق راه ارتباطی به دوستان خود معرفی نمایید...با تشکر

اين وبسايت هيچ گونه وابستگي سياسي ندارد و صرفاً پایگاه سرگرمی و موبایل است.


برای سفارش تبلیغات و گذاشتن بنر و تبادل لینک، با ایمیل زیر تماس بگیرید  


 EMAIL:moeincena@yahoo.com

                             

آدرس ورودی سایت: www.downloadaneh.tk 

moein بازدید : 1100 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (3)

بازی اندروید مدافع دریا Marine Defender دانلود - تفنگداران دریایی برای حمایت و دفاع از  شهر خود در یک عملیات تروریستی شرکت کرده اند و رمز پیروزی در این عملیات در دستان شماست پس هم اکنون وارد بازی شوید و ...
بازی گذاشته شده در سایت در حقیقت یک بازی بسیار ساده برای اندروید است و در این بازی شنا با حرکت کردن وتیر اندازی دشمن ها را از پا در میاورید.

moein بازدید : 982 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

شب مردگان زنده میشوند Night of the Living Dead دانلود بازی اندروید - بازی بر اساسی فیلمی به همین نا ساخته شده و با کیفیت اچ دی برای اندروید داران عرضه شده تا بازی خور های گوشی های موبایل را با ایده ای نو در ساخت بازی روبه رو کند در این گیم شما در پی بازگرداندن زامبی ها به قبرهایی هستید که از آنها بر خواسته شده اند و در تاریکی شب به شکار جسم انسان ها میروند.

moein بازدید : 585 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (1)

عید قربان که از جمله تعطیلات رسمی مسلمانان است، از یک تا چهار روز جشن گرفته می‌شود و در طی آن مردم با پوشیدن بهترین پوشاک خود، پس از انجام عبادات، به دید و بازدید و جشن و سرور می‌پردازند.
برگزار کردن مراسم قربانی در این عید بر همه واجب نیست و تنها بر زائران کعبه در مراسم حج واجب است، اما بسیاری از مسلمانان در سراسر جهان در این روز، گوسفند، گاو یا شتری را قربانی کرده و گوشت آنرا بین همسایگان و مستمندان تقسیم می‌کنند.
سایت یک موبایل نیز امروز کامل ترین مجموعه اس ام اس عید قربان را برای شما جمع آوری کرده است که امیدواریم برای عزیزان خود این اس ام اس های عید قربان را بفرستید و دل آنها را شاد نمایید.

moein بازدید : 1355 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

Luxurious یکی دیگر از سری تم های مشترک گروهای Go/Apex/Nova است.
این تم بر روی هر سه لانچر قابل اجرا است.
این تم بسیار شیک و زیبا و جذاب است و داری آیکونها و والپیپرهای جدید میباشد.

moein بازدید : 890 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

نرم افزار I Connect یک دفترچه تلفن بسیار کلاسیک و شیک برای کابران اندروید است.
این دفترچه تلفن بعد از تماس با اتصال به شبکه تمام مشخصات تماس گیرنده را مانند اسم و محل کار برای شما نشان میدهد. علاوه بر این میتوانید به وسیله اینترنت با دوستان خود که این نرم افزار را دارند تماس بگیرید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

moein بازدید : 760 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی مهاجمان زامبی Zombie Raiders اندروید - بازی به سبک استراتژی در ژانر زامبی شما در این بازی با تیم های چند نفره به صورت آنلاین به رقابت بر سر از بین بردن زامبی ها که قیامتی در شهر به پا کرده اند میپردازید.
شما در این بازی سبکی جدید دز ژانر بازی های ترسناک را تجربه میکنید که زنده بودن بازی هیجان آن را نیز بیشتر میکند.

moein بازدید : 960 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

بازی اکشن تیغ انتقام Razor Salvation THD اندروید - بازی ارائه شده یک بازی اول شخص با گرافیکی فوق العاده بالا و گیم پلی ساده است که با شبکه کردن هم این بازی را میتوانید چند نفره نیز بازی کنید , دراین بازی شما هدایت یک روح انتقام را بر عهده دارید که در تک تیرانداز و جنگیدن با انواع سلاح ماهر است و برای نجات مردمانش از شر بیگانگان یک کشتار عظیم راه میاندازد.

moein بازدید : 917 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

تم Treasure Box GO Launcher Theme یکی دیگر از سری تم های لانچر محبوب و معروف GO Launcher است.
در این تم بیشتر سعی شده است که از رنگ قهوه ای استفاده شود.
در این تم علاوه بر آیکونهای جدید تعداد والپیپر مخصوص این تم هم گنجانده شده است.

moein بازدید : 1030 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

بازی ماشین چرخ آتشین Furious Wheel اندروید - در بیرون شهر بهترین ماشین بازهای دنیا اوردوگاه رانندگی حرفه ای بنام چرخ آتشین برپا کرده اند اگر شما هم یک راننده حرفه ای هستید پس عجله کنید و در این رقابت توانایی های خود را نشان دهید بازی ارائه شده یک بازی با گرافیک عالی و یک شبیه ساز خوب از رانندگی میباشد.
ویژگی های بازی:
- حالت حرفه ای رده بندی جهانی
- صحنه های واقعی و ماشین
- سفارشی کردن کنترل کیفیت دقیق
- 6 مسابقه جاده ، 6 مدل ماشین
- به سرعت زندگی حرفه ای خود را باز
- افزایش حالت شتاب با نیتروژن

moein بازدید : 745 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

بازی جالب یو گابا گابا Yo Gabba Gabba ! Glow Dancing اندروید - بازی دارای شیش شخصیت کارتونی باحال است که پلی شدن موسیقی باید شما آنها را به حرکت و رقص در بیاورید بازی ارائه شده یک بازی فوق العاده سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که شما بازدید کننده گرامی میتوانید از سایت یک موبایل دانلود کنید.

moein بازدید : 641 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

بازی هایپر لایت Hyperlight HD اندروید - بازی هایپر لایت یکی از گیم های معروف در سیستم عامل ای او اس شرکت اپل میباشد که به تازگی برای اندروید عرضه شده شما این بازی را باید با سنسورهای گرانش گوشی خود بازی کنید سفینه های دشمن خود را نابود و در بعضی مواقع خطرناک دست به فرار بزنید.

moein بازدید : 660 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Rocket Player Premium Unlocker یک موزیک پلیر بسیار زیبا و قدرتمند برای گوشی های اندروید است.
این پلیر صوتی با پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی شما را از داشتن هر گونه پلیر دیگر بی نیاز میکند.
از ویژگی های این پلیر میتوان به آلبوم بندی اشاره کرد. همچنین این نرم افزار دارای یک اکولایزر بسیار قوی است که میتوانید کیفیت آهنگهای خود را بالا ببرید.

moein بازدید : 593 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار صورتک های مختلف برای اس ام اس Smileys ویژه Symbian^3 Anna Belle - با نصب این برنامه بر روی گوشی های سیمبیان خود به راحتی میتئانید به معدنی غنی از صورتک های مختلف و گرافیکی دست پیدا کرده و از طریق اس ام اس آنها را برای دوستان خود فرستاده.

moein بازدید : 425 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

بازی مهره پر ستاره Starry Nuts اندروید - خفاش های شیطانی به جنگل حمله کرده اند و تمام تلاش خود را برای سرقت درختان قدیمی میکنند و شما برای نجات جنگل از شر خفاش ها شما تنها یک تیرکمان همراه دارید پس همین حالا دست بکار شوید وجان درختان را از شر این شیطان های کوچک نجات دهید.
برخی ویزگی های بازی :
- افزایش از 36 دستاورد.
- افزایش آمار.
- صفحه نمایش با کیفیت بالا 720P (فقط برای سخت افزار جدید).

moein بازدید : 609 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

بازی اکشن شمشیری ZENONIA 4 اندروید - افسانه ای زنو قسمت چهارم که یک بازی به سبک استراتژیکامل در 22 مرحله تجربه ای کاملا متفاوت از جنگ با 220 هیولا را به شما میدهد بازی افسانه ی زنو دارای گرافیکی 2 بعدی کلاسیک با نور پردازی عالی است.

moein بازدید : 454 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار ورزشی Sports Tracker ردیاب ورزش Symbian^3 Anna Belle - نرم افزار ارائه شده یک برنامه تنظیم دویدن در ورزش است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در هنگام دویدن میزان سرعت شما وتعداد قدم هایی که ورمیدارید را محاسبه و به کالری مصرفی تبدیل کند.

moein بازدید : 546 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار پنهان کردن تماس و اس ام اس PopupHider Symbian^3 Anna Belle - ابزار ارائه شده برای سیستم عامل سیمبیان یک برنامه کاربردی و مناسب برای پنهان کردن پیامک ها و تماس های خود از دید سایر افراد میباشد. 

moein بازدید : 464 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

اگر شما هم به دنبال یک نرم افزار برای ضبط مکالمات تلفنی خود هستید بهتر است Call Recorder | Total Recall از دست ندهید.
این نرم افزار به شما کمک میکند تا با بهترین کیفیت ممکن مکالمات خود را به صورت اتوماتیک و یا دستی ضبط کنید.

moein بازدید : 665 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

والپیپر Halloween Steampunk Pumpkin یک لایو والپیپر بسیار زیبا و متفاوت برای گوشی های اندروید است.
این والپیپر زیبا یک کدوی مخصوص شب هالووین را به نمایش در می آورد که با گذشت زمان تصویر پشت والپیپر هم از روز به شب تغییر میکند.
از ویژگی های این والپیپر میتوان به 4 نوع تم زیبا اشاره کرد به سلیقه خود میتوانید از آن استفاده کنید.

moein بازدید : 536 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که با گرفتن عکسهای با کیفیت مشکل دارید و نمیتوانید عکسی با کیفیت دلخواه خود بگیرید.
نرم افزار HDR Camera این مشکل را برای کاربران اندروید حل کرده است.
با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به راحتی عکسهایی با کیفیت HD بگیرید و آن را با ماکزیموم کیفیت ممکن در گوشی خود ذخیره نگه دارید کنید.
این نرم افزار هنگام عکسبرداری تمامی جوانب و تاکتیکهای عکاسی را به صورت خودکار رعایت میکند تا عکسی زیبا برای شما خلق کند.

moein بازدید : 453 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Cam Scaner یک نرم افزار بسیار جالب و کار آمد است. 
این نرم افزار به کاربران اندروید این امکان را میدهد تا از مدارک و اسناد مورد نیاز و مهم خود یک اسکن بگیرند و آن را با فرمت PDF ذخیره کنند.
فقط کافیست که نرم افزار را اجرا کنید. سپس دوربین گوشی شما فعال میشود و شما یک عکس از مدرک مورد نظر خواهید گرفت. سپس نرم افزار به صورت کاملاً حرفه ای و زیبا عکس را به صورت یک فایل PDF ذخیره میکند.

moein بازدید : 505 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی اسکی سافاری ski safari اندروید - شما یک قهرمان هستید و برای نجات دادن دیگران از بهمن هایی عظیم دست به خطر میزنید و به کمک موجودات در را بهمن رفته وبا موتور اسکی خود آنها را نجات میدهید. این بازی دارای مراحل متعددی است که شما با گذراندن آنها ابزار و وسایل نقلیه جدید برای اسکیتی بهتر و لذت بخشتر را آزاد میکنید.

moein بازدید : 297 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی پادشاه بمب ها Bomb King اندروید - ورژن نهایی بازی بمب کینگ یا همان پادشاه بمب برای اندروید ارائه شده است در این بازی بمبرمن در جستجوی طلا هاو الماس های رنگی است و برای رسیدن به این گنج ها از هر مانعی عبور میکند و تمامی دیوار ها و جانوران را با بمب های خود شکست میدهد.

moein بازدید : 401 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی سرگرم کننده آی بسکت iBasket اندروید - بازی پرطرفدار آی بسکت یک اپیلیکیشن ساده در این حال پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید میباشد که کاربران و زیادی در سراسر دنیا دارد و از یک قانون ساده برای بازی پیروی میکند شما در این بازی باید با ضربات انگشت خود توپ را داخل سبد بیندازید.

moein بازدید : 465 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی وسترن تفنگی Wild West Outlaws برای اندروید - بازی ارائه شده یک بازی وسترن تفنگی است که دارای طراحی به حالت نقاشی که در این بازی شما باید به دزدان و کابوی هایی که قصد کشتن شما را داران شلیک کرده و آنها را از پای در آرید  

moein بازدید : 373 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی فکری فرار بی پایان Endless Escape اندروید - بازی پازلی معمایی شما در پی طرحی برای حلمعماهای در هر اتاق برای فرار هستید این بازی در 100 مرحله که ترکیبی از پازل و معما های سخت است شما را سرگرم و اوقات فراغت شما را پر میکند.

moein بازدید : 537 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Apex Launcher یک لانچر اندروید است.
این لانچر که برای اندروید 4.0 طراحی شده است دارای قابلیتهای بسیار زیاد و بالایی میباشد که به کاربران اندروید این امکان را میدهد تا به راحتی و با سرعت هرچه تمام تر از گوشی خود استفاده کنند.
از ویژگی های این لانچر میتوان به پشتیبانی از زبانهای مختلف, تاچ بسیار سریع و حساس, پشتیبانی از تم, ادغام محتویات یک پوشه و ...... اشاره کرد.
moein بازدید : 349 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

خیلی از کاربران اندروید به دنبال یک مرور گر وب خوب با سرعت بالا هستند.
نرم افزار Ninesky browser یک مرور بسیار قدرتمند و سریع است که نیاز تمام کاربران اندروید را بر طرف کرده است.
این مرورگر با پشتیبانی از صفحات وب و همچنین HTML میتواند لذتی بی پایان را از وب گردی به شما هدیه دهد.
مرور گر Ninesky browser یک دانلود منیجر را هم با خود به همراه دارد که سرعت دانلودهای شما را افزایش میدهد.

moein بازدید : 379 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار CameraPro که قبلا با نام CameraX شناخته میشد یک نرم افزار بسیار حرفه ای برای گوشی های اندروید است.
این نرم افزار یک دوربین حرفه ای عکاسی و فیلم برداری را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید بهترین عکسها و فیلم های ممکن را با گوشی خود ضبط و ثبت کنید.
از ویژگی های این نرم افزار میتوان به اشتراک گذاری عکسها و فیلم های گرفته شده در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.
moein بازدید : 267 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار battery monitor widget pro یک نرم افزار کاربردی برای برای گوشی های اندروید است.
با استفاده از این نرم افزار میتوانید باطری گوشی خود را به خوبی مدیریت کنید. این نرم افزار اطلاعات دقیقی از نحوه مصرف باطری و دقایق پر مصرف آن به شما ارائه میدهد. علاوه بر این شما میتوانید از ویجتهای این برنامه که در ابعاد مختلف وجود دارد بر روی صفحه هوم اسکرین خود استفاده کنید.

moein بازدید : 320 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی کهکشان هیولا های در تبعید Monster Galaxy Exile اندروید - شما به عنوان یک بازیکن به دنبال کشف کهکشانها برای مبارزه با هیولا های عجیب وشکست آنها یا رام کردن هیولاها هستید
ویژگی های بازی:
- با تجربه 14 جنگ جهان عجیب و غریب
- قادر به رام کردن بیش از 125 نوع از هیولا های منحصر به فرد
- عکس های شگفت انگیز زیبا
moein بازدید : 254 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی سرگرم کننده آخرین رنگ Lost Colors Lite help monsters - در شهری هیولای تاریکی برای غمگین کردن مردم تمامی رنگها را از جسام و جانداران گرفته است وشما مامور این شده اید که طراوت و شادابی دنیا بازگردانید پس همین حالا خود را تجهیز و به سمت پرتاب رنگها به هدف بکنید

moein بازدید : 260 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی اندروید ناوگان جیبی Pocket Fleet - بازی ناوگان فضایی یک گیم آنلاین برای دوستداران این سبک از بازی ها است که کاربران زیادی را دارا میباشد شما در این بازی با جمع آوری نیرو دست به رقابت با ارتش های فضایی چه ناوگان هوایی و کشتی سازی میزنید.   

moein بازدید : 377 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی ماهی ها در مقابل دزدان دریایی Fish vs Pirates اندروید - در این بازی سرگرم کننده شما برای محافظت از مروارید های خود در مقابل دزدان دریایی ایستاده و با استفاده ار تاکتبک های جنگی آن ها را شکست میدهید این بازی با گرافیک بالا در بیش از 40 مرحله و در 4 سطح برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

moein بازدید : 332 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

بازی آسمان بازندگان سری ظهور افتخار Sky Gamblers: Rise of Glory اندروید - در این بازی شما به عنوان یکی از رانندگان هواپیماهای جنگنده جنگ جهانی دوم هستید که به شکار هواپیما های کشور رقیب میپردازید این بازی علاوه بر پشتیبانی به صورت انفرادی و حالت های آنلاین تا 8 نفر را نیز ساپورت میکند.

moein بازدید : 503 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

لانچر ssLauncher the Original یکی از بهترین لانچر های اندروید است که تا به حال ارائه شده است.
این لانچر با امکاناتی مانند پشتیبانی از تم های زیبا و و کپی کردن شرت کاتها به مسیر دلخواه شما, لذت استفاده از یک لانچر پر سرعت و متفاوت را به شما میبخشد.

moein بازدید : 504 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

تم Theme Antelope آنتلوپ برای Belle - تم زیبای آنتلوپ یا بزکوهی یک کاغذ دیواری بسیار زیبا و تماشایی از غروب آفتاب هست که فضایی و محیط قشنگ را برای سیمبیان درست و جلوه ای تازه به گوشی های شما میدهد. 

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت pcblog
  • سایت تفریحی ورزشی فان اسپورت
  • عاشقان رمان
  • gametak1
  • معتبرترین سایتای در آمد کلیکی
  • فیلم های دانلود شده نایاب از بهترین بازیگران کلاسیک
  • dunk
  • خرید پروژه های برنامه نویسی
  • درمان سفیدی مو
  • فروشگاه اينترنتي ترنج
  • عاشقانه های امیرعلی و نگین
  • پر پشت کننده و ضد ریزش مو
  • سریالـ ـخونه l مرجع سریال های ایرانی و خارجی
  • تبادل لینک
  • بيا تو تنهايي
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • تک آمار|افزایش رایگان امار و پیج رنک
  • اس ام اس زیبا
  • آگهی استخدام و کاریابی
  • دانلود انیمیشن
  • دانلود نرم افزار
  • دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
  • سافت رنک - سیستم افزایش بازدید رایگان
  • اس ام لينک باکس
  • فروشگاه اینترنتی
  • آگهی رایگان
  • مرجع دانلود
  • تبادل لینک هوشمند
  • کارت شارژ
  • كسب درآمد تضميني
  • موزیک باران
  • .::. كشتي كج .::.
  • دانلود آهنگ جدید | دانلود اهنگ جدید ایرانی
  • اتاق فکر دانشجویان مبارز
  • ایوان اطلاعات
  • سیستم جامع افزایش بازدید و رنک گوگل
  • مرکز دانلود ایرانیان
  • سایت تخصصی آندروید
  • بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت
  • علوم غريبه دعا ها و طلسمات براي شما
  • قالب سبز
  • کلاس آزاد
  • بهترین سایت درآمد و تفریح
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک هوشمند
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟
    به نظر شما برای چه سیستم عاملی بیشتر مطلب بگذارم؟
    پیوندهای روزانه
    چت روم سایت افتتاح شد
    برای ورود به چت روم سایت کیک کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 401
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 38
  • بازدید سال : 14,926
  • بازدید کلی : 457,985