loading...
مركز دانلود تم،برنامه و بازي موبايل
آخرین ارسال های انجمن
moein بازدید : 890 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

نرم افزار I Connect یک دفترچه تلفن بسیار کلاسیک و شیک برای کابران اندروید است.
این دفترچه تلفن بعد از تماس با اتصال به شبکه تمام مشخصات تماس گیرنده را مانند اسم و محل کار برای شما نشان میدهد. علاوه بر این میتوانید به وسیله اینترنت با دوستان خود که این نرم افزار را دارند تماس بگیرید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

moein بازدید : 660 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Rocket Player Premium Unlocker یک موزیک پلیر بسیار زیبا و قدرتمند برای گوشی های اندروید است.
این پلیر صوتی با پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی شما را از داشتن هر گونه پلیر دیگر بی نیاز میکند.
از ویژگی های این پلیر میتوان به آلبوم بندی اشاره کرد. همچنین این نرم افزار دارای یک اکولایزر بسیار قوی است که میتوانید کیفیت آهنگهای خود را بالا ببرید.

moein بازدید : 593 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار صورتک های مختلف برای اس ام اس Smileys ویژه Symbian^3 Anna Belle - با نصب این برنامه بر روی گوشی های سیمبیان خود به راحتی میتئانید به معدنی غنی از صورتک های مختلف و گرافیکی دست پیدا کرده و از طریق اس ام اس آنها را برای دوستان خود فرستاده.

moein بازدید : 454 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار ورزشی Sports Tracker ردیاب ورزش Symbian^3 Anna Belle - نرم افزار ارائه شده یک برنامه تنظیم دویدن در ورزش است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در هنگام دویدن میزان سرعت شما وتعداد قدم هایی که ورمیدارید را محاسبه و به کالری مصرفی تبدیل کند.

moein بازدید : 545 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار پنهان کردن تماس و اس ام اس PopupHider Symbian^3 Anna Belle - ابزار ارائه شده برای سیستم عامل سیمبیان یک برنامه کاربردی و مناسب برای پنهان کردن پیامک ها و تماس های خود از دید سایر افراد میباشد. 

moein بازدید : 463 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

اگر شما هم به دنبال یک نرم افزار برای ضبط مکالمات تلفنی خود هستید بهتر است Call Recorder | Total Recall از دست ندهید.
این نرم افزار به شما کمک میکند تا با بهترین کیفیت ممکن مکالمات خود را به صورت اتوماتیک و یا دستی ضبط کنید.

moein بازدید : 535 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که با گرفتن عکسهای با کیفیت مشکل دارید و نمیتوانید عکسی با کیفیت دلخواه خود بگیرید.
نرم افزار HDR Camera این مشکل را برای کاربران اندروید حل کرده است.
با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به راحتی عکسهایی با کیفیت HD بگیرید و آن را با ماکزیموم کیفیت ممکن در گوشی خود ذخیره نگه دارید کنید.
این نرم افزار هنگام عکسبرداری تمامی جوانب و تاکتیکهای عکاسی را به صورت خودکار رعایت میکند تا عکسی زیبا برای شما خلق کند.

moein بازدید : 453 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Cam Scaner یک نرم افزار بسیار جالب و کار آمد است. 
این نرم افزار به کاربران اندروید این امکان را میدهد تا از مدارک و اسناد مورد نیاز و مهم خود یک اسکن بگیرند و آن را با فرمت PDF ذخیره کنند.
فقط کافیست که نرم افزار را اجرا کنید. سپس دوربین گوشی شما فعال میشود و شما یک عکس از مدرک مورد نظر خواهید گرفت. سپس نرم افزار به صورت کاملاً حرفه ای و زیبا عکس را به صورت یک فایل PDF ذخیره میکند.

moein بازدید : 349 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

خیلی از کاربران اندروید به دنبال یک مرور گر وب خوب با سرعت بالا هستند.
نرم افزار Ninesky browser یک مرور بسیار قدرتمند و سریع است که نیاز تمام کاربران اندروید را بر طرف کرده است.
این مرورگر با پشتیبانی از صفحات وب و همچنین HTML میتواند لذتی بی پایان را از وب گردی به شما هدیه دهد.
مرور گر Ninesky browser یک دانلود منیجر را هم با خود به همراه دارد که سرعت دانلودهای شما را افزایش میدهد.

moein بازدید : 379 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار CameraPro که قبلا با نام CameraX شناخته میشد یک نرم افزار بسیار حرفه ای برای گوشی های اندروید است.
این نرم افزار یک دوربین حرفه ای عکاسی و فیلم برداری را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید بهترین عکسها و فیلم های ممکن را با گوشی خود ضبط و ثبت کنید.
از ویژگی های این نرم افزار میتوان به اشتراک گذاری عکسها و فیلم های گرفته شده در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.
moein بازدید : 267 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار battery monitor widget pro یک نرم افزار کاربردی برای برای گوشی های اندروید است.
با استفاده از این نرم افزار میتوانید باطری گوشی خود را به خوبی مدیریت کنید. این نرم افزار اطلاعات دقیقی از نحوه مصرف باطری و دقایق پر مصرف آن به شما ارائه میدهد. علاوه بر این شما میتوانید از ویجتهای این برنامه که در ابعاد مختلف وجود دارد بر روی صفحه هوم اسکرین خود استفاده کنید.

moein بازدید : 324 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار نوا لانچر Nova Launcher اندروید - برنامه ارائه شده بر اساس دسکتاب گوشی و با توجه به سلیقه شما قابل تغییر است نرم افزار نوا لانچر 
و از ویژگی های این برنامه میتوان به :
1، سفارشی کردن اندازه شبکه (کهکشان به طور پیش فرض Nexus5X4)
 نورد پایه
 چرخش به صورت خودکار تنظیمات کاربر
 تنظیم هر یک از اجزای
 تمام / / دانلود کشو برنامه های کاربردی
ابزار کشو (نیاز به یک سیستم نصب و راه اندازی نرم افزار) و یا از سیستم انتخاب
 میانبر و یا اطلاعات قابل اندازه بندی مجدد در کشو قطعات
8 کلید های میانبر ویرایش نرم افزار ها و آیکون های پوشه و برچسب (بسته حمایت از آیکون ADW)
9، گزینه تصاویر پس زمینه اسکرول (پیمایش غیر فعال کردن عملکرد تصویر زمینه صحنه را بهبود می بخشد)
10، اثرات مکعب دسکتاپ
11، نامحدود پیمایش رومیزی و پایه
12، انواع مختلفی از تنظیمات کوچک دیگر / بهینه سازی

moein بازدید : 297 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار کارامد Android Tuner تیونر های اندروید - برنامه تیونر شامل تمامی ابزار ها و ویجت های اندروید از جمله : ویجت مانیتور , باتری , تیونر سیستم و چند تابع ویجت سوئیچینگ است.
ویژگی های منحصر به فرد :
راه اندازی مجدد پاکسازی
روشن / خاموش APN، BT، GPS و WiFi محلی سازی
برنامه های پشتیبان گیری خودکار نصب شده
خواننده Logcat در آندروید 4.1.x
گرافیک مانیتور ویجت

تعمیر سیستم سوئیچینگ
 تعمیر فایل چیدن سقوط اکسپلورر
 تعمیر sysctl چند ارزش صفت تعیین نشده است
، تعمیر اولویت قطعات در آندروید 2.3.x و پایین تر
moein بازدید : 260 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار اسکن شبکه ezNetScan اندروید - برنامه نت اسکن شامل ابزار های کامل شبکه است که میتواند به بررسی و اسکن کامل از شبکه های موجود برای ارتباط  به عمل بیاورد و امنیت شبکه را تضمین کند. 

moein بازدید : 268 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار کارگاه عکس Photo Collage اندروید - آیا تا بحال به ای فکر کرده اید چه کاری با عکس های گوشی خود میتوانید بکنید؟ آیا تا بحال به فکر یک کلاژ بر روی گوشی خود بوده اید؟ شما با استفاده از این برنامه میتوانید یک کلاژ از عکس های خود با ویرایش نهایی داشته باشید پس همین الان از شر عکس های بی کیفیت خلاص شوید و عکس هایی با کیفیت را با دوربین گوشی خود ثبت به هر صورتی که دوست دارید ویرایش کنید .

moein بازدید : 256 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار مرورگر دلفین Dolphin Jetpack اندروید - برنامه دلفین یک مرورگر قوی با سرعتی باورکردنی است این برنامه علاوه بر ویژگی های منحصربه فرد ازشکل و قالبی ساده بهره میبرد که همین امر باعث کارکردن آسان و کاربردی بودن این برنامه میشود .

moein بازدید : 277 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار مینی قفل اندروید MinimalLock Pro v1.1.2 - نرم افزار زیبایی که برای شما تدارک دیده ایم یک ابزار ویژه برای گوشی های همراه شما میباشد این نرم افزار یک مینی قفل برای اندروید است که برعکس نرم افزار های قفل دیگر از دکمه برای باز شدن استفاده نمیکند شما برای باز کردن قفل گوشی خود در این برنامه باید از حرکات و اشاره استفاده کنید همچنین شما میتوانید در این نرم افزار از قبلیت تغییر اهنگ و موسیقی برای اجرا بهتر استفاده کنید. 

moein بازدید : 259 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار اندروید Glimmr L (Pro) v1.6.2 گلیم فلیکر - جدیدترین ابزار اندروید برای نمایش عکس های خود به سبک فلیکر شما با این برنامه میتوانید عکس های خود را به راحتی هر تمام تر اسلاید کنید وآنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

moein بازدید : 412 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Galaxy S3 Theme لانچر تم گالکسی اس اندروید - یک نرم افزار قوی و کارآمد برای گوشی های اندروید است که بااستفاده از آن به راحتی میتوانید تصویر و محیط زمینه گوشی خود را عوض کنید جلوه ای جدید به گوشی خود دهید. 

moein بازدید : 246 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار هوشمند Sleep as Android مکانیزم خوابیدن اندروید - برنامه ارائه شده به شما این امکان را میدهد تا الگویی از خوابیدنتان را ترسیم و کیفیت خوابیدن خود را ببینید همچنین این برنامه میتوانند زنگهای بیدار باش با الگو های متتفاوت را در اختیارتان بگذارد.

moein بازدید : 239 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Call Protection امنیت در تماس ها اندروید - نرم افزار تخصصی مدریت تماس که سرویس ها متفاوتی را به شما رائه میدهد از جمله محدود کردن تماس ها کد گذاری روی تماس ها  شخصی و... .

moein بازدید : 358 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار SMSOnScreen نمایش اس ام اس روی صفحه نمایش اندروید - برنامه ای که برای شما در نظر گرفتیم یک ابزار کارآمد در اندروید است که تمامی پیامک های دریافتی شما در در هرشرایط و فعالیتی که گوشی شما در حال انجام  و اجرا کردن است اعم از دیدن کلیپ ,در حال بازی کردن , در حال پخش موزیک و غیره به شما نشان و به نمایش میگذارد. 

moein بازدید : 724 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)


iphone Simulator
 یک برنامه جدید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا منوها و قسمت های مختلف گوشی خود را شبیه یک گوشی آیفون نمایید.
تمام قسمت های موجود در گوشی های آیفون روی این نرم افزار شبیه ساز گنجانده شده است تا به راحتی گوشی سیمبیان خود را تبدیل به آیفون نمایید.(البته از نظر ظاهری)

moein بازدید : 278 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار molome v2.1.5 برروی گوشی سیمبیان خود می توانید گالری عکس ایجاد نمایید و برروی عکس های خود افکت قرار دهید و یا آنها را ویرایش نمایید یا در داخل قاب بگذارید.
نرم افزار molome که برروی گوشی های سیمبیان قابل نصب است همچنین قابلیت اشتراک گذاری تصاویر را نیز برای شما فراهم می سازد.

moein بازدید : 304 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)

شاید برای شما پیش آمده است که در زمان های ضروری گوشی شما شارژ نداشته است و شما از این موضوع به شدت عصبانی شده باشید. خوب شاید اگر روی گوشی خود نرم افزار بهینه ساز باتری را نصب داشتید در زمان ضروری شارژ گوشی شما در حد استفاده بود.
نرم افزار GreenPower premium ابزاری قدرتمند در بهینه سازی و کاهش مصرف باطری گوشی های اندروید با استفاده از شگرد ها و ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود گوشی شما را در بهترین و کم مصرف ترین حالت قرار خواهد داد بطوری که این موضوع را خود حس کنید.

moein بازدید : 336 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار FPse که بواسطه آن می توانید بازی های کنسول پلی استیشن 1 را در گوشی دارای سیستم عامل اندروید خود اجرا کنید.
همچنین نرم افزار دارای صفحه کلید مجازی در حین بازی می باشد و قابلیت تغییر رزولوشن بازی را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بهترین استفاده را از نرم افزار ببرید.اما ابتدا باید بازی ها را با فرمت Image تبدیل کنید فرمت هایی همچون : nrg ،cue ،bin ،iso ،img و بعد به گوشی انتقال دهید و از نرم افزار بازی مورد نظر خود را فراخوانی کنید.

moein بازدید : 298 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار App 2 SD مدیریت بهینه رم اندروید - آیا شما از کمبود حافظه برای نصب بازی های خود در سیستم عامل اندروید ناراحتید ؟ پس هم اکنون بانصب این ابزار اختصاصی مدیریت حافظه جانبی مشکل خود را حل کنید.

moein بازدید : 253 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Google Chrome گوگل کروم اندروید - همه شما کم و بیش با نرم افزار قدرتمند کروم گوگل در ضمینه وب نبردی آشنا هستید و از سرعت بالا و گرافیکی بودن این ابزار با خبرید این بار سایت یک موبایل مفتخر این نرم افزار را برای استفاده کنندگان اندروید ارائه کند برای شما بازدید کنندگان اندروید. 

moein بازدید : 285 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (1)

نرم افزار ایجاد و تبدیل عکسهای شما به تصاویری بامزه و خنده دار و یا شیک و .... که می توانید با دانلود نرم افزار Line camera و نصب آن برروی اندروید خود از امکانات گسترده این برنامه محبوب اندروید لذت ببرید.
توجه کنید که این نرم افزار دارای 10 میلیون استفاده کننده در سرتاسر دنیا می باشد که بدون شک این کاربران بصورت اتفاقی با این ابزار اندروید آشنا نشده اند بلکه این نشان دهنده کاربردی بودن این نرم افزار می باشد.

برخی از ویژگی ها نرم افزار ویرایش عکس Line Camera اندروید  :
- چندین و چند فریم و استامپ مختلف
- فیلترهای بسیار جذاب
- قابلیت استفاده از براش ها و متن های دارای استایل
- امکان به اشتراک گذاری آسان تصاویر
- و ...

moein بازدید : 264 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (1)

نرم افزار محبوب RealPlayer اینبار برای گوشی های اندروید که یک نرم افزار قدرتمند و بسیار حرفه ای در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری در موبایل شما می باشد.
سرعت بالا در پخش فایل ها و دارا بودن قالب های متعدد و زیبا و کیفیت و وضوح تصویری بالا و قابلیت پخش زیرنویس از ویژگی های این نرم افزار پلیر در اندروید می باشد.

moein بازدید : 238 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود آنتی ویروس نورتون برای اندروید (Norton Antivirus & Security V3.0.0.692 ) که دارای امکانات گسترده ای می باشد که محافظت از گوشی اندروید شما را در بهترین شرایط فراهم می سازد.
نورتون محصولی از شرکت امنیتی Symantec می باشد که جزو آنتی ویروس های محبوب و مشهور می باشد که نسخه های موبایل و خود را ارائه می دهد.این انتی ویروس جدیدترین ورژن ضدویروس Norton می باشد.

moein بازدید : 378 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

مرورگر UC یک مرورگر رایگان موبایل است که بیش از 300 میلیون کاربر در بیش از 150 کشور جهان دارد. طراحی شگفت انگیز و عملکرد عالی آن حدود 5 میلیون کاربر را در ایران مجذوب خود ساخته است. از آنجا که مرورگر UC نیاز ایرانیان به مرور صفحات وب را به خوبی تامین می کند، کاربران ایرانی بسیار از آن سخن می گویند و سرعت بالا، صرفه¬جویی ترافیک و مدیریت دانلود عالی آن را تحسین می کنند. اکنون، برای ارایه تجربه کاربری بهتر به ایرانیان اولین ویرایش مرورگر UC به زبان پارسی یعنی مرورگر UC ابری برای جاوا عرضه می شود. این ویرایش خاص با ویژگیهای جدید و متعددی که دارد نشانه احترام شرکت UC به ایران و ایرانیان است.به عنوان نخستین هدیه به ایرانیان، مرورگر UC ابری برای جاوا از رابط کاربری شبیه به گوشی تلفن همراه هوشمند بهره می گیرد. با مرورگر بهینه شده UC ابری برای جاوا، کاربران جاوا نه تنها می توانند سرعت بیشتری را تجربه کنند بلکه قادر خواهند بود عملکردهای هوشمند زیادی را به راحتی و شبیه به تلفنهای هوشمند انجام دهند.

moein بازدید : 269 دوشنبه 10 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار آلارم استارتر برای اندروید که یک ساعت بیدارباش سخنگو می باشد که با جای اینکه صبح با صدای زنگ آزار دهنده از خواب بیدار شوید می توانید با استفاده از تنظیمات گسترده ای که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد با نشاط و دریافت اطلاعات مورد علاقه خود از خواب بیدار شوید.
نرم افزار Smarter Alarm برروی گوشی های اندروید قابل نصب است که در عین سادگی بسیار پرکاربرد می باشد.

moein بازدید : 297 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Mobile Cleaner که با اسکن کردن حافظه گوشی و مموری کارت می تواند اطلاعات غیر قابل استفاده و بیهوده و فایل هایی را که باعث کندی و اختلال در عملکرد سیستم گوشی شما می شود را شناسایی کند و با پاکسازی و از بین بردن این فایل ها افزایش سرعت گوشی شما را فراهم آورد.نرم افزار Mobile Cleaner برروی گوشی های سیمبیان نسخه 3 و سیمبیان آنا و سیمبیان بل قابل نصب و استفاده می باشد.

moein بازدید : 333 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

اندروید رویال نرم افزاری فارسی که توسط آن می توانید همواره جدیدترین مطالب روز که در زیر به آنها اشاره شده است را برروی اندروید خود داشته باشید و می توانید هر زمانی که نسخه جدید این نرم افزار ارائه شده نرم افزار را آپدیت نمایید تا همواره از مطالب روز و سرگرمی های جدید استفاده نمایید.

moein بازدید : 263 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

ویجت پیش بینی وضعیت آب وهوا Recast Weather برای گوشی های اندروید این ویجت یک ابزار عالی است تا شما را از پیش بینی های وضعیت آب و هوایی با خبر کند.

moein بازدید : 285 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار HD Caller ID Pro نمایشگر حرفه ای تماس برای گوشی های اندروید - این برنامه کاربردی به شما این امکان را میدهد تا نمایشگری باکیفیت و حرفه ای از تماس ها را داشته باشید ورژن جدید نرم افزار پیشرفته و گرافیکیتر طراحی و ساخته شده است برای سیستم عامل اندروید.

moein بازدید : 409 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار TSF Shell Pro 3D ویژه گوشی های اندروید شما با استفاده از این برنامه میتوانبد محیط استاندارد گوشی خود را با محیطی فوق العاده سرگرم کننده و سه بعدی شل جایگزین کنید.

moein بازدید : 250 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Sys Optimizer v1.1 یک برنامه عالی برای اندروید است که با پاک کردن فابل های اضافی و بهینه کردن سخت افزار گوشی های موبایل باعث افزایش سرعت در سیستم عامل اندروید خود شده و توان آن را بالا میبرد.

moein بازدید : 327 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار شبیه ساز ePSXe for Android v1.7.6 در گوشی های اندروید خود به شما این امکان را دارید تا به راحتی بازی های محبوب کنسول پلی استیشن یک را روی اندروید خود به اجرا و از بازی کردن آن ها لذت ببرید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت pcblog
  • سایت تفریحی ورزشی فان اسپورت
  • عاشقان رمان
  • gametak1
  • معتبرترین سایتای در آمد کلیکی
  • فیلم های دانلود شده نایاب از بهترین بازیگران کلاسیک
  • dunk
  • خرید پروژه های برنامه نویسی
  • درمان سفیدی مو
  • فروشگاه اينترنتي ترنج
  • عاشقانه های امیرعلی و نگین
  • پر پشت کننده و ضد ریزش مو
  • سریالـ ـخونه l مرجع سریال های ایرانی و خارجی
  • تبادل لینک
  • بيا تو تنهايي
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • تک آمار|افزایش رایگان امار و پیج رنک
  • اس ام اس زیبا
  • آگهی استخدام و کاریابی
  • دانلود انیمیشن
  • دانلود نرم افزار
  • دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
  • سافت رنک - سیستم افزایش بازدید رایگان
  • اس ام لينک باکس
  • فروشگاه اینترنتی
  • آگهی رایگان
  • مرجع دانلود
  • تبادل لینک هوشمند
  • کارت شارژ
  • كسب درآمد تضميني
  • موزیک باران
  • .::. كشتي كج .::.
  • دانلود آهنگ جدید | دانلود اهنگ جدید ایرانی
  • اتاق فکر دانشجویان مبارز
  • ایوان اطلاعات
  • سیستم جامع افزایش بازدید و رنک گوگل
  • مرکز دانلود ایرانیان
  • سایت تخصصی آندروید
  • بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت
  • علوم غريبه دعا ها و طلسمات براي شما
  • قالب سبز
  • کلاس آزاد
  • بهترین سایت درآمد و تفریح
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک هوشمند
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟
    به نظر شما برای چه سیستم عاملی بیشتر مطلب بگذارم؟
    پیوندهای روزانه
    چت روم سایت افتتاح شد
    برای ورود به چت روم سایت کیک کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 401
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 14,906
  • بازدید کلی : 457,965