loading...
مركز دانلود تم،برنامه و بازي موبايل
آخرین ارسال های انجمن
moein بازدید : 1100 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (3)

بازی اندروید مدافع دریا Marine Defender دانلود - تفنگداران دریایی برای حمایت و دفاع از  شهر خود در یک عملیات تروریستی شرکت کرده اند و رمز پیروزی در این عملیات در دستان شماست پس هم اکنون وارد بازی شوید و ...
بازی گذاشته شده در سایت در حقیقت یک بازی بسیار ساده برای اندروید است و در این بازی شنا با حرکت کردن وتیر اندازی دشمن ها را از پا در میاورید.

moein بازدید : 982 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

شب مردگان زنده میشوند Night of the Living Dead دانلود بازی اندروید - بازی بر اساسی فیلمی به همین نا ساخته شده و با کیفیت اچ دی برای اندروید داران عرضه شده تا بازی خور های گوشی های موبایل را با ایده ای نو در ساخت بازی روبه رو کند در این گیم شما در پی بازگرداندن زامبی ها به قبرهایی هستید که از آنها بر خواسته شده اند و در تاریکی شب به شکار جسم انسان ها میروند.

moein بازدید : 761 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی مهاجمان زامبی Zombie Raiders اندروید - بازی به سبک استراتژی در ژانر زامبی شما در این بازی با تیم های چند نفره به صورت آنلاین به رقابت بر سر از بین بردن زامبی ها که قیامتی در شهر به پا کرده اند میپردازید.
شما در این بازی سبکی جدید دز ژانر بازی های ترسناک را تجربه میکنید که زنده بودن بازی هیجان آن را نیز بیشتر میکند.

moein بازدید : 960 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

بازی اکشن تیغ انتقام Razor Salvation THD اندروید - بازی ارائه شده یک بازی اول شخص با گرافیکی فوق العاده بالا و گیم پلی ساده است که با شبکه کردن هم این بازی را میتوانید چند نفره نیز بازی کنید , دراین بازی شما هدایت یک روح انتقام را بر عهده دارید که در تک تیرانداز و جنگیدن با انواع سلاح ماهر است و برای نجات مردمانش از شر بیگانگان یک کشتار عظیم راه میاندازد.

moein بازدید : 1030 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

بازی ماشین چرخ آتشین Furious Wheel اندروید - در بیرون شهر بهترین ماشین بازهای دنیا اوردوگاه رانندگی حرفه ای بنام چرخ آتشین برپا کرده اند اگر شما هم یک راننده حرفه ای هستید پس عجله کنید و در این رقابت توانایی های خود را نشان دهید بازی ارائه شده یک بازی با گرافیک عالی و یک شبیه ساز خوب از رانندگی میباشد.
ویژگی های بازی:
- حالت حرفه ای رده بندی جهانی
- صحنه های واقعی و ماشین
- سفارشی کردن کنترل کیفیت دقیق
- 6 مسابقه جاده ، 6 مدل ماشین
- به سرعت زندگی حرفه ای خود را باز
- افزایش حالت شتاب با نیتروژن

moein بازدید : 745 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

بازی جالب یو گابا گابا Yo Gabba Gabba ! Glow Dancing اندروید - بازی دارای شیش شخصیت کارتونی باحال است که پلی شدن موسیقی باید شما آنها را به حرکت و رقص در بیاورید بازی ارائه شده یک بازی فوق العاده سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است که شما بازدید کننده گرامی میتوانید از سایت یک موبایل دانلود کنید.

moein بازدید : 641 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

بازی هایپر لایت Hyperlight HD اندروید - بازی هایپر لایت یکی از گیم های معروف در سیستم عامل ای او اس شرکت اپل میباشد که به تازگی برای اندروید عرضه شده شما این بازی را باید با سنسورهای گرانش گوشی خود بازی کنید سفینه های دشمن خود را نابود و در بعضی مواقع خطرناک دست به فرار بزنید.

moein بازدید : 425 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

بازی مهره پر ستاره Starry Nuts اندروید - خفاش های شیطانی به جنگل حمله کرده اند و تمام تلاش خود را برای سرقت درختان قدیمی میکنند و شما برای نجات جنگل از شر خفاش ها شما تنها یک تیرکمان همراه دارید پس همین حالا دست بکار شوید وجان درختان را از شر این شیطان های کوچک نجات دهید.
برخی ویزگی های بازی :
- افزایش از 36 دستاورد.
- افزایش آمار.
- صفحه نمایش با کیفیت بالا 720P (فقط برای سخت افزار جدید).

moein بازدید : 609 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

بازی اکشن شمشیری ZENONIA 4 اندروید - افسانه ای زنو قسمت چهارم که یک بازی به سبک استراتژیکامل در 22 مرحله تجربه ای کاملا متفاوت از جنگ با 220 هیولا را به شما میدهد بازی افسانه ی زنو دارای گرافیکی 2 بعدی کلاسیک با نور پردازی عالی است.

moein بازدید : 505 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی اسکی سافاری ski safari اندروید - شما یک قهرمان هستید و برای نجات دادن دیگران از بهمن هایی عظیم دست به خطر میزنید و به کمک موجودات در را بهمن رفته وبا موتور اسکی خود آنها را نجات میدهید. این بازی دارای مراحل متعددی است که شما با گذراندن آنها ابزار و وسایل نقلیه جدید برای اسکیتی بهتر و لذت بخشتر را آزاد میکنید.

moein بازدید : 297 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی پادشاه بمب ها Bomb King اندروید - ورژن نهایی بازی بمب کینگ یا همان پادشاه بمب برای اندروید ارائه شده است در این بازی بمبرمن در جستجوی طلا هاو الماس های رنگی است و برای رسیدن به این گنج ها از هر مانعی عبور میکند و تمامی دیوار ها و جانوران را با بمب های خود شکست میدهد.

moein بازدید : 401 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی سرگرم کننده آی بسکت iBasket اندروید - بازی پرطرفدار آی بسکت یک اپیلیکیشن ساده در این حال پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید میباشد که کاربران و زیادی در سراسر دنیا دارد و از یک قانون ساده برای بازی پیروی میکند شما در این بازی باید با ضربات انگشت خود توپ را داخل سبد بیندازید.

moein بازدید : 465 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی وسترن تفنگی Wild West Outlaws برای اندروید - بازی ارائه شده یک بازی وسترن تفنگی است که دارای طراحی به حالت نقاشی که در این بازی شما باید به دزدان و کابوی هایی که قصد کشتن شما را داران شلیک کرده و آنها را از پای در آرید  

moein بازدید : 373 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی فکری فرار بی پایان Endless Escape اندروید - بازی پازلی معمایی شما در پی طرحی برای حلمعماهای در هر اتاق برای فرار هستید این بازی در 100 مرحله که ترکیبی از پازل و معما های سخت است شما را سرگرم و اوقات فراغت شما را پر میکند.

moein بازدید : 320 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی کهکشان هیولا های در تبعید Monster Galaxy Exile اندروید - شما به عنوان یک بازیکن به دنبال کشف کهکشانها برای مبارزه با هیولا های عجیب وشکست آنها یا رام کردن هیولاها هستید
ویژگی های بازی:
- با تجربه 14 جنگ جهان عجیب و غریب
- قادر به رام کردن بیش از 125 نوع از هیولا های منحصر به فرد
- عکس های شگفت انگیز زیبا
moein بازدید : 254 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی سرگرم کننده آخرین رنگ Lost Colors Lite help monsters - در شهری هیولای تاریکی برای غمگین کردن مردم تمامی رنگها را از جسام و جانداران گرفته است وشما مامور این شده اید که طراوت و شادابی دنیا بازگردانید پس همین حالا خود را تجهیز و به سمت پرتاب رنگها به هدف بکنید

moein بازدید : 262 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی اندروید ناوگان جیبی Pocket Fleet - بازی ناوگان فضایی یک گیم آنلاین برای دوستداران این سبک از بازی ها است که کاربران زیادی را دارا میباشد شما در این بازی با جمع آوری نیرو دست به رقابت با ارتش های فضایی چه ناوگان هوایی و کشتی سازی میزنید.   

moein بازدید : 377 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی ماهی ها در مقابل دزدان دریایی Fish vs Pirates اندروید - در این بازی سرگرم کننده شما برای محافظت از مروارید های خود در مقابل دزدان دریایی ایستاده و با استفاده ار تاکتبک های جنگی آن ها را شکست میدهید این بازی با گرافیک بالا در بیش از 40 مرحله و در 4 سطح برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

moein بازدید : 332 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

بازی آسمان بازندگان سری ظهور افتخار Sky Gamblers: Rise of Glory اندروید - در این بازی شما به عنوان یکی از رانندگان هواپیماهای جنگنده جنگ جهانی دوم هستید که به شکار هواپیما های کشور رقیب میپردازید این بازی علاوه بر پشتیبانی به صورت انفرادی و حالت های آنلاین تا 8 نفر را نیز ساپورت میکند.

moein بازدید : 305 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

بازی اندروید Jewel cut برش جواهر - بازی برش جواهر یک بازی سرگرم کننده است که دارای سبک جالب و جدیدی است شما در این بازی باید جواهرات معلق در هوا را با ضربات انگشت خود برش و آنها را جمع آوری کنید این بازی ساده در این حال زیبا یک گیم عالی برای پر کردن اوقات فراغت شما اندروید داران میباشد.

moein بازدید : 275 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

بازی مسابقات قهرمانی کارتینگ Championship Karting 2012 اندروید - بازی ارائه شده یک تصویر کامل از مسابقات کارتینگ ارائه کرده به طوری که شما بازدید کنندگان به راحتی میتوانید توان رانندگی خود را در بازی آزمایش کنید این بازی در دو حالت مسابقات قهرمانی و سریع در پیست قابل اجرا است که شما در حالت قهرمانی کسب مدال کرده و در حالت سریع در پیست میتوانید انواع وسایل نقلیه کارتین را آزاد کرده و آنها را امتحان کنید.

moein بازدید : 331 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

بازی استراتژِی و انلاین Modern War جنگ نوین برای اندروید - بهترین شبیه ساز از جنگ های مدرن برای سیستم عامل اندروید که به شما این امکان را میدهد که بزرگترین و قدرتمند ترین فرمانده در سراسر دنیا شوید.

moein بازدید : 273 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

بازی Bike Race مسابقه موتور سواری اندروید - بازی ارائه شده توسط سایت یک موبایل یک گیم ساده در عین حال سریع و فیزیکی است که با چرخش و تکان دادن گوشی انجام میشود این بازی یک بازی فوق اعتیاد آور و جزو 6 بازی برتر دنیا است که ورژن جدید آن به تازگی برای اندروید ارائه شده است.

moein بازدید : 252 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

بازی اندروید Leaky Pipes لوله های سوراخ شده - در این بازی شما به عنوان مهندس لوله کشی مسئولیت دارید تا جلوی نشت لوله ها که براثر سوراخ اتفاق افتاده است را بگیرید و برای اینکار باید در فروشگاه ابزار مورد نظر را پیدا و استفاده بکنید این یک بازی زیبا وسرگرم کننده برای گذراندن اوقات فراغت است.

moein بازدید : 240 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

بازی افسانه های کوچک شوالیه دیوانه Tiny Legends - Crazy Knight اندروید - قاره کروم دور از حملههیولا ها رنج میبرد در این بین یک پهلوان به دنیا میاد که دارای سبک دیوانه کننده ای در مبارزه است که معروف به شوالیه دیوانه است.
این نسخه از بازی شوالیه دیوانه ادیت شده که علاوه بر گرافیک بالا و گیم پلی عالی که احساس آزادی زیادی را به بازیکنان ارائه میدهد. 

moein بازدید : 267 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

بازی Epic Defense-the Elements حماسه دفاع از المنت اندروید - سحر جادو تمام دنیا را فرا گرفته است و اورگ هادر پی نابودی تمام شهر ها هستند آنها به  شهر زیبای المنت هم رسیده اتد شما در این بازی باید دست به دفاع از شهر خود در برابر حمله اورگها بزنید از مردم خود محافظت کنید.

moein بازدید : 269 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

بازی ورزشی iStunt 2 اسکی دو اندروید - در این بازی شما کنترول یک اسکیت باز را برعهده دارید که عاشق خطر و آدرنالین هست و برای هیجان بیشتر دست به کارهای خارق العاده میزند  از ویژگی های این بازی میتوان به صفحه نمایش کاملا لمسی و کنترل گرانش سنجش ، اجتناب از موانع و تله، روبرو شدن با 88نوع از چالش های دیوانه کننده در تمامی مراحل اشاره کرد. 

moein بازدید : 279 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

بازی سرگرم کننده  Marble Blast 3  زوما سه اندروید - بعد از مدت ها انتظار قسمت سوم بازی سرگرم کننده زوما برای دوستداران این سبک از بازی ها ارائه شد در این قسمت شما به شکار گوی های رنگارنگ در مراحل پر زرق و برق وسط جنگل های آمازون میروید.  

moein بازدید : 237 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

بازی ترسناک Zombonic روح اندروید - بازی زیبایی در ژانر گیم هایی ترسناک است و شما در این بازی شخصیت یک روح گیر را کنترول میکنید و به دنبال شکار روح های سرگردان به دنیاهای وهم آور و ترستاکی پا میگذارید پس سلاح مناسب را انتخاب کنید و آماده روبه رو شدن با روح های وحشی باشید.  

moein بازدید : 235 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

بازی فضایی Star Captain کاپیتان ستاره اندروید - بازی زیبای سرگرم کننده که برای شما در نظر داریم دارای فامی فضایی که شما را در 70 مرحله به گشت گذار در کهکشان های زیبا میبرد و با کمک کاپیتان استار به نجات ستارگان بروید.

moein بازدید : 340 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

بازی شمشیری Wild Blood خون وحشی - شوالیه ی تاریکی بعد از سالها از خواب بیدار شده و خواهر شاه آرتور را به گروگان گرفته است تنها شوالیه شجاع لانسوت است که به کمک  شاهزاده خانوم میرود و با دشمنان سیاه به مبارزه میپردازد
بازی زیبای خون وحشی یک اکشن شمشیری با گرافیک بالا است که علاوه بر گیم پلی عالی شما را به دنیایی از توانایی های یک شوالیه آشنا و شما را به جنگ ها و مبارزه های عالی شمشیری میبرد.
از سوی گیم لافت برای اندروید عرضه شد! این بازی زیبا با موتور گرافیکی Unreal ساخته شده و در تمامی صحنه ها از گرافیک ۳ بعدی استفاده شده است.

moein بازدید : 249 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

بازی اکشن Gun Zomble:Halloween زامبی ها در مهمانی هالووین - بهترین بازی تیر اندازی اول شخص برای گوشی های اندروید است که شمادراین بازی به مبارزه با هیولا ها درحالت ها و با صلاح هایی مختلف میپردازید. 

moein بازدید : 265 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

بازی ورزشی Air Hockey Deluxe هاکی فضایی اندروید - لذت بازی کردن هاکی روی یخ را با هیجانی بیشتر از حد انتظار در زمینی فضایی تجربه کنید دراین بازی شما گوی را با ضربه زدن انگشت خود حرکت میدهید و با حمله یا دفاع کردن حریفان فضایی را شکست میدهید این بازی یک بازی جالب برای پر کردن اوقات فراغت میباشد.

moein بازدید : 249 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی تخته گاز نسخه اندروید که با عنوان کامل Top Gear: Stunt School Revolution در سایت یک موبایل برای دانلود قرار گرفته است را می توانید هم اکنون دانلود نمایید.
شما در این بازی باید با سرعت بالا با اتومبیل های مورد علاقه خود گاز دهید و همانند یک کار آموز رانندگی کنید تا حرفه ای شوید ماشین ها را تست کنید و اتومبیل مسابقه ای خود را تیونینگ نمایید و از توربو لذت ببرید.شما در این بازی می توانید ماشین خود را تبدیل به یک جت کنید یا روی آن بال قرار دهید و تمام برنامه هایی که در تخته گاز دیده اید.

moein بازدید : 276 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

بدوید و فرار کنید و از روی موانع بپرید و در مراحلی نیز به مبارزه بپردازید البته در سبکی جدید و گرافیک و داستان بسیار جذاب و جالب که با بازی Angry Gran Run می توانید همه این فرار ها و پرش ها و مبارزات و گرافیک و صدا گذاری ویژه را در اندروید خود تجربه کنید.هم اکنون این بازی را از سایت یک موبایل دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

moein بازدید : 724 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)


iphone Simulator
 یک برنامه جدید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا منوها و قسمت های مختلف گوشی خود را شبیه یک گوشی آیفون نمایید.
تمام قسمت های موجود در گوشی های آیفون روی این نرم افزار شبیه ساز گنجانده شده است تا به راحتی گوشی سیمبیان خود را تبدیل به آیفون نمایید.(البته از نظر ظاهری)

moein بازدید : 276 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)

بازی فکری Weird Park: Broken Tune پارک خارق العاده اندروید - شما در این بازی نقش یک کاراگاه خبره را ایفا میکنید که باید با سرنخ هایی که بدست میارید در طول بازی راز بزرگ قتل دلقک محبوب پارک را افشا کنید.

moein بازدید : 0 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

بازی اکشن Babel Rising 3D بابل اندروید - این بازی محبوب تمام بازی خور های اندروید در اکثر کشور های دنیا است و شما در این بازی باید با هر نیرو و توانی که دارید جلوگیری کنید از ساخت برج بابل و در این راه دست به عملیات های خفناک میزنید.

moein بازدید : 295 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Birzzle Pandora برای آیفون که شما باید در آن با انگشت خود روی پرندگان همرنگ یا پرندگانی که بازی برای شما مشخص میکند بکشید تا از بین بروند و امتیاز برای شما ثبت شود و تعداد بیشتر و سریع تری این کار را انجام دهید امتیاز شما بیشتر خواهد شد.
این بازی یکی از زیباترین و جذاب ترین و پرطرفدارترین بازی های آیفون می باشد که دارای گرافیک بسیار بالا وجذابیت فوق العاده می باشد که برروی گوشی های دارای سیستم عامل IOS 4 و بالاتر قابل نصب است.البته برروی تبلت ها و ios 6 نیز به راحتی اجرا می شود.

moein بازدید : 305 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

بازی مسابقات حرفه ای اتومبیل رانی برای اندروید با گرافیک بالا و کاملا سه بعدی که در سایت یک موبایل آماده دانلود می باشد.
شما هم به جمع میلیون ها بازیکن این بازی بپیوندید و با پای خود را روی گاز بگذارید و تا اخر پدال را پایین ببرید تا شاید در مسابقات این بازی برنده شوید.
بازی حرفه ای با شبیه بودن به رانندگی واقعی و یک رقابت در میدان های مسابقه با بیش از 60 مدل ماشین روز دنیا مخصوص مسابقه تا هرکدام را می پسندید انتخاب کرده و با آن مسابقه دهید
با قابلیت ارتقا خودروهای مسابقه و نصب توربو و اسپرت کردن ماشین هایی که دوست می دارید.
با بازی چند نفره بصورت آنلاین و بلوتوثی و یا وایرلس گوشی اندروید که میتوانید رکورد بزنید و این رکورد سرعت را به اشتراک بگذارید تا ببینید چقدر در دنیا حرفه ای هستید.
بازی Drift Mania Championship 2 بصورت مستقیم و با عکس هایی از محیط بازی و راهنمای نصب مانند همیشه از ادامه مطلب سایت یک موبایل قابل مشاهده و دریافت می باشد.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت pcblog
  • سایت تفریحی ورزشی فان اسپورت
  • عاشقان رمان
  • gametak1
  • معتبرترین سایتای در آمد کلیکی
  • فیلم های دانلود شده نایاب از بهترین بازیگران کلاسیک
  • dunk
  • خرید پروژه های برنامه نویسی
  • درمان سفیدی مو
  • فروشگاه اينترنتي ترنج
  • عاشقانه های امیرعلی و نگین
  • پر پشت کننده و ضد ریزش مو
  • سریالـ ـخونه l مرجع سریال های ایرانی و خارجی
  • تبادل لینک
  • بيا تو تنهايي
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • تک آمار|افزایش رایگان امار و پیج رنک
  • اس ام اس زیبا
  • آگهی استخدام و کاریابی
  • دانلود انیمیشن
  • دانلود نرم افزار
  • دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
  • سافت رنک - سیستم افزایش بازدید رایگان
  • اس ام لينک باکس
  • فروشگاه اینترنتی
  • آگهی رایگان
  • مرجع دانلود
  • تبادل لینک هوشمند
  • کارت شارژ
  • كسب درآمد تضميني
  • موزیک باران
  • .::. كشتي كج .::.
  • دانلود آهنگ جدید | دانلود اهنگ جدید ایرانی
  • اتاق فکر دانشجویان مبارز
  • ایوان اطلاعات
  • سیستم جامع افزایش بازدید و رنک گوگل
  • مرکز دانلود ایرانیان
  • سایت تخصصی آندروید
  • بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت
  • علوم غريبه دعا ها و طلسمات براي شما
  • قالب سبز
  • کلاس آزاد
  • بهترین سایت درآمد و تفریح
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک هوشمند
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟
    به نظر شما برای چه سیستم عاملی بیشتر مطلب بگذارم؟
    پیوندهای روزانه
    چت روم سایت افتتاح شد
    برای ورود به چت روم سایت کیک کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 401
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 14,939
  • بازدید کلی : 457,998