loading...
مركز دانلود تم،برنامه و بازي موبايل
آخرین ارسال های انجمن
moein بازدید : 1354 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

Luxurious یکی دیگر از سری تم های مشترک گروهای Go/Apex/Nova است.
این تم بر روی هر سه لانچر قابل اجرا است.
این تم بسیار شیک و زیبا و جذاب است و داری آیکونها و والپیپرهای جدید میباشد.

moein بازدید : 917 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

تم Treasure Box GO Launcher Theme یکی دیگر از سری تم های لانچر محبوب و معروف GO Launcher است.
در این تم بیشتر سعی شده است که از رنگ قهوه ای استفاده شود.
در این تم علاوه بر آیکونهای جدید تعداد والپیپر مخصوص این تم هم گنجانده شده است.

moein بازدید : 665 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (0)

والپیپر Halloween Steampunk Pumpkin یک لایو والپیپر بسیار زیبا و متفاوت برای گوشی های اندروید است.
این والپیپر زیبا یک کدوی مخصوص شب هالووین را به نمایش در می آورد که با گذشت زمان تصویر پشت والپیپر هم از روز به شب تغییر میکند.
از ویژگی های این والپیپر میتوان به 4 نوع تم زیبا اشاره کرد به سلیقه خود میتوانید از آن استفاده کنید.

moein بازدید : 537 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Apex Launcher یک لانچر اندروید است.
این لانچر که برای اندروید 4.0 طراحی شده است دارای قابلیتهای بسیار زیاد و بالایی میباشد که به کاربران اندروید این امکان را میدهد تا به راحتی و با سرعت هرچه تمام تر از گوشی خود استفاده کنند.
از ویژگی های این لانچر میتوان به پشتیبانی از زبانهای مختلف, تاچ بسیار سریع و حساس, پشتیبانی از تم, ادغام محتویات یک پوشه و ...... اشاره کرد.
moein بازدید : 503 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

لانچر ssLauncher the Original یکی از بهترین لانچر های اندروید است که تا به حال ارائه شده است.
این لانچر با امکاناتی مانند پشتیبانی از تم های زیبا و و کپی کردن شرت کاتها به مسیر دلخواه شما, لذت استفاده از یک لانچر پر سرعت و متفاوت را به شما میبخشد.

moein بازدید : 504 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

تم Theme Antelope آنتلوپ برای Belle - تم زیبای آنتلوپ یا بزکوهی یک کاغذ دیواری بسیار زیبا و تماشایی از غروب آفتاب هست که فضایی و محیط قشنگ را برای سیمبیان درست و جلوه ای تازه به گوشی های شما میدهد. 

moein بازدید : 485 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار World Weather Clock Widget یک ویجت زیبا و بی نظیر برای اندروید است.
با نصب این نرم افزار شما میتوانید یک ویجت زیبا بر روی گوشی خود داشته باشید و آب و هوای روزهای آینده را پیش بینی کنید. این نرم افزار با استفاده از سرورهای قدرتمند خود به راحتی اطلاعات دقیقی از وضعیت آب و هوای 5 روز آینده به شما ارائه میدهد.

moein بازدید : 405 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

تم Smile GO Launcher EX Theme v1.0 یکی از زیباترین تم های اندورید است. اگر به دنبال تفاوت هستید بهتر است این تم زیبا را دانلود کنید. این تم مخصوص لانچر زیبا و محبوب GO Launcher EX است. تم Smile GO Launcher EX Theme v1.0 با آیکونهای جدید و والپیپرهای زیبا این امکان را به کاربران اندروید میدهد تا به راحتی گوشی خود را متحول سازند. 

moein بازدید : 724 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)


iphone Simulator
 یک برنامه جدید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا منوها و قسمت های مختلف گوشی خود را شبیه یک گوشی آیفون نمایید.
تمام قسمت های موجود در گوشی های آیفون روی این نرم افزار شبیه ساز گنجانده شده است تا به راحتی گوشی سیمبیان خود را تبدیل به آیفون نمایید.(البته از نظر ظاهری)

moein بازدید : 364 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود دو تم زیبا و بسیار جذاب Carbon Green و Phone Blue که بدون شک جزو زیباترین تمهایی می باشند که برروی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان ارائه شده اند.

moein بازدید : 450 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

تم اندروید Pink Laser Go Launcher EX 1.1  که به تم لیزری صورتی معروف است یکی از زیباترین تم های موجود ارائه شده برای گوشی های اندروید می باشد.
این تم دارای 120 آیکون و 6 والپیپر اختصاصی و کاملا شیک و حالات زیبا و کاملا جدید خود یکی از بهترین و مناسب ترین تم هایی است که می توانید روی گوشی خود نصب نمایید.

moein بازدید : 449 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود لایو والپیپر تک درخت بهاری برای گوشی های اندروید که یک لایووالپیپر زیبا و بک به شمار می آید که با وزش نیم بهاری شاخ و برگ و شکوفه های این درخت و گل ها و بوته های اطراف آن حرکت میکند و خورشید به زیبایی هر چه تمام تر می درخشد.هم اکنون Spring Trees را از سایت یک موبایل دانلود نمایید.

moein بازدید : 537 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (1)

دانلود لایو والپیپر اندروید Beautiful Live Weather که یک تصویر زنده از روز و شب و غروب و صبح را برای شما به نمایش در می آورد یعنی زمانی که شب باشد با عوض کردن خودکار عکس زنده شب و نمایش ماه شب را برای شما به نمایش در می آورد.برای مشاهده لینک دانلود و تصاویری از محیط لایو والپیپر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

moein بازدید : 411 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود تم ویندوز7 که تم بسیار زیبا برای طرفداران تم ویندوز سون که این تم بروی گوشی های اندروید قابل نصب و اجرا می باشد این را هم در نظر داشته باشید که ابتدا باید نرم افزار GO LAUNCHER EX را نصب نمایید.

moein بازدید : 323 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (1)

تم بسیار زیبا با رنگ دلنشین آبی که قابل اجرا بروی سیستم عامل symbian 3 , anna  واز این تم زیبا لذت ببرید و هم اکنون می توانید این تم را از سایت یک موبایل دانلود کرد.

moein بازدید : 296 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

دانلود پس زمینه transparent که قابل اجرا بروی گوشی های سیمبیان3,آنا,بل و همچنین سمبیان سری60 v5 می باشد این والپیپرها نمونه هایی از ماشین های زیبا را نشان می دهد وبه صورت تمام صفحه بروی گوشی شما قرار می گیرد این مجموعه والپیپر شامل دو تم شفاف نیز می باشد با نصب این والپیپر گوشی خود را زیبا واز آن لذت ببرید.

moein بازدید : 362 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

والپیپر زنده از بچه آفتابپرست Mini Chameleon v1.0.0 برای گوشی های اندروید شما با استفاده از این والپیپر زنده پوسته ای جدید از یک محیط زیبا و آفتابپرست کوچیک بر روی صفحه ی گوشی خود میبینید که در هر شرایطی تغییر رنگ میدهد. 

moein بازدید : 371 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود تم جذاب و بسیار شیک شب گربه Night Cat برای گوشی های سیمبیان 3 ,سیمبیان آنا, سیمبیان بل و سیمبیان سری 60 ورژن 5 - تم زیبایی که برای شما بازدید کنندگان گرامی تدارک دیده ایم یکی از جذاب ترین تم های سیمبیان می باشد که قابلیت های بسیاری را در خود گنجانده است با دانلود و استفاده از این تم جذابیت خاصی را به گوشی خود اضافه کنید.

moein بازدید : 721 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود مجموعه ای جدید از اسکرین سیور های فلش که می توانید برروی گوشی خود که البته از فرمت swf پشتیبانی میکنند به عنوان اسکرین سیور استفاده نمایید.
این فلش ها در خود ساعت های دیجیتال و آنالوگ و نمایش میزان باطری موبایل و قدرت و سطح آنتن موبایل و تصاویر و امکانات دیگر که تمام بصورت محرک می باشد را به نمایش در می آورد.

moein بازدید : 2125 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود تم جذاب و ترسناک شب شیطان Evil Night برای سیستم عامل آندروید که توسط آن می توانید آیکون ها ی مختلف گوشی خود را مخفی سازی کنید و یا اینکه اضافه نمایید.تغییر والپیپر های زنده و امکان آپدیت از طریق اینترنت و ساخت منوهای کشویی در آندروید تجربه ای جدید در آندروید شما خواهد بود. در نظر داشته باشید که ابتدا باید نرم افزار GO LAUNCHER EX را نصب نمایید.

moein بازدید : 273 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (1)

دانلود تم جذاب کتاب ترسناک سیاه Horror BlackBook را برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 تدارک دیده ایم. تمی که ترس و وحشت را برای شما به ارمغان می آورد.این تم از سرعت بالایی برخوردار می باشد.

moein بازدید : 429 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود تم قشنگ و بسیار زیبای طبیعت گندم زار Cropland Nature برای گوشی های سیمبیان 3 ,سیمبیان آنا, سیمبیان بل و سیمبیان سری 60 ورژن 5 - تم زیبایی که برای شما بازدید کنندگان گرامی تدارک دیده ایم یکی از جذاب ترین تم های سیمبیان می باشد که قابلیت های بسیاری را در خود گنجانده است با دانلود و استفاده از این تم جذابیت خاصی را به گوشی خود اضافه کنید.

moein بازدید : 553 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود لایو والپیپر ویجت باتری Battery widget  را برای گوشی های اندروید در نظر گرفته ایم. این کاغذ دیواری که هم اکنون بر روی سایت یک موبایل می بینید آنقدر شگفت انگیز است که با کم شدن شارژ باتری مایع داخل بطری کم می شود. شما می توانید برای جذاب تر شدن از اثراتی چون مغز و چشم داخل بطری استفاده نمایید. حالا با نصب این لایو والپیپر زیبا گوشی اندروید خود را جذاب و تماشایی کنید. شما هم اکنون می توانید برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

moein بازدید : 658 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

اگر قصد دارید گوشی خود را متحول کنید؟ پس تم زیبای Gris HD را دانلود کنید تا گوشی خود را متحول نمائید. تمی با کیفیت بالا که ازخوانایی متن بالا برخوردار است و از ترکیبی از رنگ های زیبا و شاد تشکیل شده است.

moein بازدید : 689 شنبه 25 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود تم جدید اخوان کیش آدمکش Assassin's Creed Brotherhood برای سیستم عامل اندروید در دسترس شماست. اخوان کیش یک تم زیبا و شیک می باشد که دارای جذابیت خاصی است. در نظر داشته باشید که ابتدا باید نرم افزار GO LAUNCHER EX را نصب نمایید.

moein بازدید : 316 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود تم زیبا و با کیفیت خانواده Family HD را برای گوشی های سیمبیان تدارک دیده ایم. خانواده HD تمی با زمینه ای زیبا و کیفیت فوق العاده با زمینه شیک می باشد که با نصب آن گوشی خود را دگرگون می کنید.

moein بازدید : 290 پنجشنبه 23 شهریور 1391 نظرات (0)

آیا می خواهید گوشی خود را تغییر دهید؟ پس تم زیبای پرده رنگارنگ Colorful curtains را دانلود کنید تا گوشی خود را متحول نمائید. تمی با کیفیت بالا که ازخوانایی متن بالا برخوردار است و از ترکیبی از رنگ های شاد تشکیل شده. این تم جذاب قابل نصب بر روی گوشی های سیمبیان 3,سیمبیان آنا و سیمبیان بل و سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد.

moein بازدید : 307 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)


دانلود تم شیک و رنگارنگ Colorful Abstract 
را برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان در نظر گرفته ایم. تمی تشکیل شده از رنگ های شاد و رنگارنگ که گوشی شما را جذاب و دیدنی می کند. از ویژگی های اصلی این تم می توان به تغییر کلی تمامی آیکون ها و خوانایی بالای متن اشاره نمود. شما هم اکنون می توانید این تم زیبا را به آسانی از سایت یک موبایل دانلود نمایید.

moein بازدید : 302 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود تم جذاب و تماشایی سایه احساس Shadow Sensation را برای گوشی های سیمبیان تدارک دیده ایم. سایه احساس تمی با زمینه ای زیبا و کیفیت فوق العاده می باشد که با نصب آن گوشی خود را دگرگون می کنید.از قابلیت های اصلی این تم می توان به تغییر کلی آیکون های و کم نکردن سرعت گوشی اشاره نمود.

moein بازدید : 515 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

لایو والپیپر HD Fire Live Wallpaper که برای شما بازدید کننده گرامی تهیه کرده ایم. Fire یک والپیپر زنده و جالب از شعله های آتش می باشد که با کیفیت بالای HD عرضه شده است. شما با استفاده از اینوالپیپر زنده نمایی زیبا از شادی و لذت سوختن هیزم بر روی صفحه نمایش گوشی خود به ارمغان می آورید. در این کاغذ دیواری 3D به وضوح سوختن و شعله ور شدن آتش را به خوبی احساس کرد.

moein بازدید : 263 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود تم زیبا و با کیفیت گربه Cat را برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 در نظر گرفته ایم. این تم دارای قابلیت های بسیار از جمله تغییر کلی آیکون های منو ,تغییر ساعت آنالوگ و کم نکردن سرعت گوشی .شما می توانید این تم زیبا را از سایت یک موبایل به آسانی دانلود نمائید. 

moein بازدید : 273 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود سری تم های کربنی Carbon Series را برای گوشی های سیمبیان در این پست قرار داده ایم. این تم ها در رنگ های ( آبی,بنفش,سبز و نارنجی) تهیه شده است که با نصب هر یک گوشی خود را با رنگ های زیبا تزئین می نمائید.

moein بازدید : 341 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)


دانلود تم ویندوز 7 و کریستال مشکی که قابل نصب بروی گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5 می باشد این بسیار زیبا که تصویری از ویندوز 7 را نمایش می دهد و همچنین یک تصویر مشکی زیبا را نشان می دهد که با نصب این تم ها زیبایی گوشی شما را دو چندان می کند.

moein بازدید : 347 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود تم اندروید Jelly Beans Go Launcher Theme که یک تم بسیار زیبا و رنگارنگ می باشد که دارای زیبایی خاصی است که در آن لوبیا های رنگی زیبا وجود دارد و محیط ساده و شیک و کاملا متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

moein بازدید : 282 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)


دانلود تم بافت چوبی Texture Wood
 که این تم چوبی بسیار زیبا می تواند گوشی شما را به درخت چوبی تبدیل کند این تم تمام فایل های شما تغییر می دهد این تم قابل اجرا بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ مانند : Nokia 5800 ، Nokia 5530 ، Nokia 5230 و... می باشد.

moein بازدید : 601 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود لایو والپیپر قلب صورتی Pink Heart LiveWallpaper  که همکنون بروی سایت یک موبایل می بینید این لایو والپیپر بسیار زیبا با کم شدن باطری قلب صورتی کوچک می شود حالا با نصب این لایو والپیپر رنگی گوشی اندروید خود را رویایی کنید

moein بازدید : 275 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود تم بسیار زیبایی Pink Feather که از ترکیب دو رنگ صورتی و مشکی و افکت های استفاده شده در آن یک تم بسیار جذاب را برای گوشی های سیمبیان آماده کرده است.شما عزیزان و طرفداران سایت یک موبایل می توانید تم Pink Feather را هم اکنون دانلود کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • سایت pcblog
  • سایت تفریحی ورزشی فان اسپورت
  • عاشقان رمان
  • gametak1
  • معتبرترین سایتای در آمد کلیکی
  • فیلم های دانلود شده نایاب از بهترین بازیگران کلاسیک
  • dunk
  • خرید پروژه های برنامه نویسی
  • درمان سفیدی مو
  • فروشگاه اينترنتي ترنج
  • عاشقانه های امیرعلی و نگین
  • پر پشت کننده و ضد ریزش مو
  • سریالـ ـخونه l مرجع سریال های ایرانی و خارجی
  • تبادل لینک
  • بيا تو تنهايي
  • تبادل لينك - افزايش رنك گوگل
  • تک آمار|افزایش رایگان امار و پیج رنک
  • اس ام اس زیبا
  • آگهی استخدام و کاریابی
  • دانلود انیمیشن
  • دانلود نرم افزار
  • دانشگاه مجازی بچه ها گرافیک
  • سافت رنک - سیستم افزایش بازدید رایگان
  • اس ام لينک باکس
  • فروشگاه اینترنتی
  • آگهی رایگان
  • مرجع دانلود
  • تبادل لینک هوشمند
  • کارت شارژ
  • كسب درآمد تضميني
  • موزیک باران
  • .::. كشتي كج .::.
  • دانلود آهنگ جدید | دانلود اهنگ جدید ایرانی
  • اتاق فکر دانشجویان مبارز
  • ایوان اطلاعات
  • سیستم جامع افزایش بازدید و رنک گوگل
  • مرکز دانلود ایرانیان
  • سایت تخصصی آندروید
  • بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت
  • علوم غريبه دعا ها و طلسمات براي شما
  • قالب سبز
  • کلاس آزاد
  • بهترین سایت درآمد و تفریح
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک هوشمند
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟
    به نظر شما برای چه سیستم عاملی بیشتر مطلب بگذارم؟
    پیوندهای روزانه
    چت روم سایت افتتاح شد
    برای ورود به چت روم سایت کیک کنید.
    آمار سایت
  • کل مطالب : 401
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 67
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 14,916
  • بازدید کلی : 457,975